Ruilen & retourneren

Tot hoeveel dagen na aankoop kan ik een online bestelling ruilen of retourneren?

Dit kan tot 14 dagen na de ontvangst- of afhaaldatum van de bestelling, mits ongedragen, onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking (inclusief aangehechte labels).

Wat moet ik doen als ik een artikel wil ruilen of retourneren?

Als je je bestelling wilt ruilen of retourneren via onze winkel hoef je verder niets te doen. Neem je aankoop mee, en dan kun je zelf in de winkel iets anders uitzoeken, of we storten het aankoopbedrag terug op je rekening.

Wil je je aankoop per post aan ons terugsturen en daarvoor een andere maat of ander artikel ontvangen, of je geld terug krijgen? Vul dan het retourformulier in. Zo verloopt het retourproces sneller.

Kosten voor retourzending zijn voor de klant. Frankeer het poststuk daarom voldoende. 

Het product dat ik heb ontvangen is beschadigd of het komt niet overeen met het product dat ik heb besteld

Als je niet het juiste product hebt ontvangen neem dan direct contact met ons op. Wij kunnen je dan zo snel mogelijk een passende oplossing bieden. Is het product beschadigd? Stuur dan foto's van de beschadiging naar webshop@dimenno.nl. Zo kunnen wij de klacht beter beoordelen en in behandeling nemen.

Aan welke voorwaarden moet een artikel voldoen om het te kunnen retourneren?

Wij nemen de volgende artikelen niet retour:

  • Beschadigde artikelen
  • Gebruikte artikelen
  • Gewassen artikelen
  • Strings
  • Artikelen waarvan de aangehechte kaartjes (indien van toepassing) verwijderd zijn.
  • Artikelen die niet met de originele verpakking retour gestuurd worden.

Mochten we één van bovenstaande artikelen ontvangen, dan sturen wij dit artikel weer terug, met verzendkosten voor rekening van de klant.

Krijg ik mijn geld terug?

Ja, als je er geen ander artikel voor in de plaats wilt, geven wij je je geld terug. Wij maken dit over naar het rekeningnummer waarmee je hebt betaald of annuleren de creditcard betaling.

Dimenno vergoedt het volledige aankoopbedrag, dus ook eventuele verzendkosten die je hebt betaald bij het plaatsten van de bestelling.

Indien je hebt gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeven wij volgens de algemene voorwaarden van Stichting Webshop Keurmerk de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Naar welk adres kan ik mijn bestelling retour sturen? 

Ons adres is:

Dimenno
Willem II straat 100
5038 BJ Tilburg

Indien ik mijn artikel wil ruilen, betaal ik dan verzendkosten voor het nieuw op te sturen artikel? 

Nee, we sturen het nieuwe artikel gratis naar je op. 

Customers have rated Dimenno.nl with a 8.9, based on 2794 reviews on the scale of 10. See reviews