Klachtenafhandeling
Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en vinden het fijn dat klanten ons gemiddeld beoordelen met een 8.9 (bekijk klantbeoordelingen).
Mocht je desondanks niet tevreden zijn over onze geleverde producten of diensten, dan horen we dat graag van je. Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
- tijdens kantooruren op telefoonnummer 013-5905537;
- door een e-mail te sturen naar webshop@dimenno.nl;
- door het contactformulier op deze site in te vullen.
Je ontvangt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, een reactie van ons. Mochten we meer tijd nodig hebben, dan laten we je dit even weten.
WEBSHOP KEURMERK
Dimenno heeft zich aangemeld voor het Webshop Keurmerk. Dit betekent dat je, mocht je niet snel genoeg van ons horen of niet tevreden zijn met de geboden oplossing, je met je klacht terecht kunt bij de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via volgende link Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.